Thursday, December 14, 2006

dans.


6 comments:

Gabriel Nita said...

Place a doua, insa la prima poza ma abtin sa comentez.

feedledeedee said...

a doua e superba. ma duce cu gandul la amelie, nu stiu de ce.

Anonymous said...

A doua e foarte reusita, intr-adevar. Mie imi sugereaza nehotararea masculina. [Degeaba are ea aripi daca el nu se poate decide] Dinny

ogarafgan said...

intotdeauna m-am intrebat de ce trebuie sa-mi sugereze ceva o poza? sau de ce tre' sa vad un mesaj in ea?
nu poate sa-mi placa pur si simplu armonia ei si atat?
imi plac amandoua, prima chiar foarte mult

alexunu said...

poate e doar diferenta dintre a constientiza si diseca mesajul transmis si a-l percepe pur si simplu fara sa mai analizezi...

Sabina said...

Imi pare bine ca te-am gasit, prin hatisurile blogosferei. Ai cate ceva sa ne inveti pe fiecare, asa am eu impresia.