Monday, April 16, 2007

din sibiu

la sibiu e frumos. daca te proptesti in fata cuiva cu aparatul foto in mana esti primit cu un zambet linistit. in bucuresti esti atacat, alungat, injurat, amenintat. in bucuresti oamenii s-or simti haituiti, urmariti, persecutati, or avea toti cate un mare secret de ascuns. in sibiu oamenii sunt calzi. in sibiu sunt si cladiri frumoase, insa imi dau seama ca eu am fotografiat oameni. si niste porumbei. acesta a fost un text aproape sec, pentru vlad si arnold. urmeaza niste fotografii aproape proaste :)















7 comments:

arnold said...

E clar ca eu n-o sa prea postez cadre, dupa ce le-am vazut pe astea.

Faine toate. ;)

Vlad said...

s,weeeeet :D.

arnold said...

Aaa, uitasem sa zic ceva legat de text: degeaba incerci sa ne pacalesti. :P

blur said...

m-am zghiit la cadrele tale si am ramas fara tigari. noroc cu casuta asta in care scriu; iau o pauza si te felicit. textul e un adevar aproape dureros...

andreea said...

imi plac foarte tare , 12 si 15 in mod special.vreau si eu la sibiu :)

feedleedeedee said...

superbe. ma faci sa vreau sa urc in primul tren spre sibiu

Alberto Bolocan said...

Bravo! Imi place seria asta.