Monday, June 11, 2007

life is good!






11 comments:

arnold said...

:D

Misto cromatica si ipostazele.
Astept si celelalte serii. ;)

idyllo said...

Ala-i Birdu =))
Da, ai unele f reusite, iar cromatica ajuta mult.
Astept se pare si eu... ceva... inca nu stiu ce.

Vlad Dodan said...

Rad cu lacrimi!!!

Genial!

Ce rau imi pare ca n-am fost cu voi!

Neeki said...

estept cu interes restul :D...si urmatoarea sedinta

Bogdan Marcu said...

Priceless :)))

alinuta - micuta said...

neeki, esti tare frumusica!

Catalin said...

Faina seria. "Vlad cu mopul" e criminala. :))
De unde aveti voi astfel de recuzite? (sabii, coifurie etc) :))

Catalina said...

M-a facut paf seria asta!
Congrats :)

alexunu said...

pai nu avem... sabie si coif am gasit la hostelul din brasov la care am stat... peruca am cumparat din piata sfatului :D

Alberto Bolocan said...

Seria asta mi-a placut cel mai mult! Are o nota personala. Barvo!

diana iurkiewicz said...

cele cu fata imi plac mult.. foarte vii