Monday, August 27, 2007

new york puzzle II





6 comments:

Anonymous said...

fain

Bogdan Marcu said...

Astea sunt cu dedicatie pt mine sau cum ? :D

alexunu said...

stateam pe jos in strada cu niste prieteni si pozam ce sarea in ochi :) m-am gandit sa surprind ceva new york fashion la cetateni de rand... dar putem sa spunem ca sunt pentru tine :D

alexunu said...

cu diferenta ca eu nu o sa imi iau tigai in cap pt ca am pozat gagici :D

Diana said...

a doua imi place cel mai mult

andrea b said...

m-a bucurat mult poza ta cu Bryant Park.e parcul meu preferat...scaunele de pe iarba verde te invita la comuniune cu glia,si e atat de dragut cum restrictioneaza sever intrarea periodic ca sa o regenereze tot pentru tine ptr mai tarziu...eu nu am mai gasit fenomenul bryant park altundeva.:)