Tuesday, January 15, 2008

retrospectiva 2007

23 comments:

Vlad Dodan said...

Mi-a curs o balutza pe tastatura. Multe poze pe care nu le-am vazut niciodata. Multe poze faine, in cele pe care nu le-am vazut niciodata, iar cand le vezi pe toate una dupa alta in ritmul alert, ramai cu impresia ca ai tras Pulitzer dupa Pulitzer.

miChou said...

foarte faine! ţine-o tot aşa :)

vave said...

Mi-a placut.
Mi-au placut pozele pe care nu le vazusem. Concluzia: voi continua sa iti urmaresc munca... poate cu o si mai mare placere.

Anonymous said...

Bravo, Nicolaus si Marina!
Aveti un copil frumos, destept si sensibil!
Sa va traiasca!
;-)

ps. ceva comentarii la compozitie sunt, dar..cine nu are inca de invatat?


emil

alexunu said...

hihi deci tot al lor e meritul biiine :P

oricum, despre filmuletul asta... e doar muzica pusa, selectata ordinea pozelor si aranjate la o secunda distanta si atat. am vrut o retrospectiva nestilizata, mai mult ca un reminder, nu aveam stare sa montez imaginile pe muzica acum...

multumesc pentru comentarii

Cas said...

..frumos de tot

Gavrus Bogdan said...

Super !!!

stefan said...

superb! chiar si asa, derulate la viteza asta nebuna :)

Cristian Bisca said...

teza nebuna intr-adevar :D in rest, numai de bine! la multi ani ;)

Anonymous said...

as fi preferat ceva mai mult decat o secunda intre ele..chiar ne grabim in tot?

1307 said...

de s-ar fi derulat fotografiile nitel mai lasciv, tare fain ar fi fost...
bafta!

alexunu said...

:)

fotografiile sunt pe blog de admirat/criticat cu toata incetineala din lume, asta a fost doar o trecere in revista rapida, sa nu plictisim... dar vad ca feedbackul a fost bun, o sa mai fac diverse incercari pe viitor. cu ritm gandit de data asta ;) multumesc

Iris said...

aleeex frumooss, mie mi-e dor sa scri...:D cand, cand?

KIKO said...

hugs!

cristiano.connect said...

cine se pricepe se pricepe. Deja incepe sa se contureze un cerc de maestrii ai fotografiei pe net...

Andreea Popescu said...

foarte frumoase toate,felicitari pentru tot ceea ce faci!

Kidha said...

Foarte frumoase realizările tale pe 2007 :)
Am să le urmăresc şi pe cele de anul ăsta, sunt sigură că or să fie la fel de frumoase

focused said...

Bravo pentru portofoliu. Rari tare sunt fotografii care au varsta ta si pot crea la fel ca tine.

Catalina said...

Bravo bravo bravo :)

cornel samoila said...

buna Alex,
in ce aplicatie ai facut colajul?
Adobe Premiere, Pinacle ?
Multam.

alexunu said...

haha, nu, ar fi iesit intr-un fel totusi :)) asta a fost facut cu micutul movie maker.

cornel samoila said...

ciudat ca raspunsul se afla chiar sub nasul meu, movie maker zici ?

prompt raspuns. multam.

marius grozea said...

excelent portofoliu!
ma bucur ca am descoperit blogul tau,
sincere felicitari!