Tuesday, February 12, 2008

pana-n vama



era in plan sa mergem la munte. nu stiu ce s-a intamplat.
ne-am trezit intr-un personal cat un vagon de lung si tot atat de scurt, undeva intre constanta si mangalia. afara soare, fulgi mari de zapada (din aia care plutesc incert de parca le-ar fi lene sa aterizeze), marea, februarie, inauntru parca alta lume...



in micul golf din 2 mai - o mare familie fericita de lisite. ele stau una langa alta si se leagana cu valurile. probabil ca le e frig, dar par linistite si impacate. poate pentru ca nu trebuie sa se intoarca la bucuresti a doua zi :)




si pe plaja din vama, catelul dani e fericit cu femeia lui. au decis sa mearga cu noi pe jos pana in 2 mai si s-au purtat ca doi indragostiti tot drumul.


e frumos la mare si in februarie. chiar daca trebuie sa te intorci la bucuresti a doua zi. sau mai ales daca trebuie sa te intorci la bucuresti a doua zi.
:)

7 comments:

vave said...

Poza cu barca imi place cel mai mult.
Nu stiu de ce, dar "pana-n vama" mi se pare ca vine perfect dupa "desene alexunice"...

Alexandra Ivan said...

Si noi am fost in Vama weekend-ul asta! Ma mir ca nu ne-am intalnit. Oricum, superbe fotografiile!

Octavian Andrei Brezean said...

3 & 5 preferatele mele :), era lume pe acolo? de curiozitate caci nu am fost la mare iarna :D
spor in continuare!

alexunu said...

foarte putini in afara de cei care sunt acolo pentru ca acolo stau ei :P

Anonymous said...

Ezcelent cadrul 3... cel mai cel dintre cele

Iris said...

frumos...imi pare rau ca nu ne-am intalnit in trenul micut...imi place mult sa merg cu el :)

Marius Budileanu said...

interesant:)
am fost si eu marti si miercuri la costinesti, dar in interes de serviciu, si a fost superb. tot cu trenuletul ala mic am plecat din constanta.
nu am apucat inca sa pun pe blog prea multe poze din iesirea asta, dar e timp:D