Monday, December 29, 2008

retrospectiva 2008

10 comments:

razvan said...

ai sfarsit cu inceputul:)
un an frumos. felicitari.

andreea said...

foarte frumos
bravo!

sa ai un an cat mai bun
>:D<

adi said...

Felicitari pentru toate reusitele! Iti doresc un an nou magnific si plin de realizari.
La Iepure ii doresc sa se indragosteasca de o iepurasa strengara care sa-i fure mintile.
Toate cele bune!

vali said...

nu ştiu de ce, da' melodia îmi tot aminteşte de "A Charlie Brown Christmas".. e perfectă :D

kiko said...

"This video is not available in your country." YouTube

Proud to be romanian! Pffff...

alexunu said...

e f ciudat, mi-au mai spus doi oameni ca au problema asta, dar restul pot sa vada fara probleme. o fi ceva cu providerul de net, nu stiu... sa ma judec cu youtube? :P

alinCiortea said...

erdeesh HD. same problem :)

happy new year's!

alexunu said...

eh am pus varianta aia de blogger pt cei care intampina problema asta. pana acum au fost 3 din tm si 1 din buc :)

dan said...

La Multi Ani!

alexandru toma said...

vad ca la tine pe IE merge video pus de pe youtube si nu da eroare.
Am pus si eu pe blogul meu un fel de retrospectiva 2008 si da eroare pe IE.

f ciudat ca pe celelalte browsere gen mozila, google chrome, opera , safari merge filmuletul.

f tare filmul! good luck and happy new year!