Monday, December 08, 2008

schwarzwald



8 comments:

cata said...

prima poza e : :O great pictures ! :O I want to be there !

cătălin said...

A 3a este extraordinară. Priveşti prin fereastră şi parcă te uiţi în altă poveste, ai o vedere spre un alt basm. :X

Anste said...

Magnific. Iepure a facut oare fotografiile? :D

alexunu said...

e posibil, nu o sa te mint :)

Mladin Adrian said...

pana si nmele e superb sau poate doar imi place mie germana mai mult ca engleza....

mie imi place ultima, nu stiu de, ce dar stiu ca imi place mult.

Mladin Adrian said...

pana si nmele e superb sau poate doar imi place mie germana mai mult ca engleza....

mie imi place ultima, nu stiu de, ce dar stiu ca imi place mult.

raduandrei said...

prima e faina...ai incercat sa pui si un USM pe ea? cum arata?

Dida said...

wow.. ultima m-a dat gata!