Sunday, November 21, 2010

marturisire



Ce-ncrucisare fericita: doar linia orizontului si tu mergand spre mine (pacat ca la final de melodie). Ma doare sa te vad asa, albit de nopti in versuri, recostruit din resturi, incatusat inca de-mbratisarile din care te-ai desprins cu zambetul aproape stins. Iubirea lor usoara te-apasa, te-nconjoara, in ochi porti insomnii si lacrimi retinute si inceputuri mute ce n-au dus nicaieri. Mai speri? Femeile ce te-au iubit s-au cuibarit in tine, acum din carnea ta ies fluturi si-anunta norii ca te-ai lepadat de ieri si-aproape-ai renuntat la maine. Desi ranite, pana si ele te-au gasit nevinovat, necondamnat si-ndreptatit sa cauti. Naiv si Vina impart aceleasi litere.
Mi-e greu sa-ncep sa te iubesc. Te-am asteptat atat de mult. Ar trebui sa fii spectaculos, insa esti doar batran si folosit si neiubit.
Mai bine stau si-astept si poate-mi trece. Pentru ca nu stiu sa iubesc decat barbati pe care imi permit sa-i las sa plece.


11 comments:

setter said...

of, impresionant, profund si sincer, credeam ca doar barbatii iubesc....felicitari!

Dani said...

emotionant tot ce ai scris acolo, credeam ca toate astea au disparut...dar iata ca unii inca mai simt, simt mai mult decat ce iphone am primit cadou, prin ce club extrafitos mi-am pierdut noptile aseara si ce bolid are iubitul meu...

Felicitari...keep up the good work

Anonymous said...

Uau!

Unknown said...

"Nu stiu sa-ncep sa te iubesc. Te-am asteptat atat de mult… Ar trebui sa fii spectaculos, insa esti doar batran si folosit si neiubit."

mai mult decat profund.

Arka Dievna said...

Vai te ador..
Si chiar vroiam sa te intreb "de ce naiba nu mai scrii??"

Alexandra Sandu said...

haha, pai scriu si eu cand vine, nu am nicio vina si mai ales niciun merit :)

Arka Dievna said...

:) we thank you

Anonymous said...

multumesc.

Claudia said...

Te citesc si te privesc prin fotografiile pe care le redai de cativa ani. Mesajele pe care le transmiti sunt mai mult decat emotionante si parca imi citesc gandurile in ele doar ca nu de fiecare data reusesc sa descriu asa frumos, precum faci tu. Superba incheierea: 'Mai bine stau si-astept si poate-mi trece. Pentru ca nu stiu sa iubesc decat barbati pe care imi permit sa-i las sa plece.'

Anonymous said...

Multumesc sincer! Pur si simplu, multumesc!

Theo said...

Naiv si vina impart aceleasi litere, dar scot sunete atat de diferite...in mare, pentru ca unul se implica si celalalt se exclude.