Monday, November 17, 2008

sisters

8 comments:

Mel said...

haha la mijloc e tatiana :))) a fost colega cu mine in generala ce mica e lumea

Anonymous said...

chiar e nice...bravo!

Anonymous said...

ai potential, s-a vazut si se vede, dar eu unul m-am plictisit de pozele de studio. nu o lua in nume de rau, dar mai incerca si alte cadre "exterioare". devine plitisitor sa vezi atatea poze de studio.

Alexandra Sandu said...

pai daca TU (?) te-ai plictisit, asta schimba totul... :P

da, momentan asa stau lucrurile. fotografia de studio nu e preferata mea, dar mai aduce si bani, mai si traim din asta, mai imbinam, mai etc. toate la timpul lor :)

Anonymous said...

Frumos. Tipa care se uita la aparat imi pare foarte foarte cunoscuta. Tu vad ca ai trecut la locatie Bucuresti. Daca nu te superi ... e cumva din Iasi ?

Mel said...

eu stiam ca Tatiana are 2 surori oare gresec daca spun ca cele 2 sunt surorile ei? :-S

Delia said...

chiar vroiam sa intreb daca nana nu e :P

Delia said...

mel...nu gresesti deloc.